نوشته شده توسط : امیررضا

با توجه به افزایش قیمت سیم کارت 0912 همراه اول، بسیاری از افراد با قصد های متفاوت مانند استفاده شخصی، استفاده برای افزایش اعتبار کسب و کار و حتی سرمایه گذاری، برای خرید سیم کارت دائمی 0912 اقدام میکنند. اما سوالی برای افرادی که روی سیم کارت 0912 سرمایه گذاری کرده اند پیش می آید که چگونه در سریع ترین زمان ممکن بدون کسر مبلغ سیم کارت، سیم کارت 0912 خود را بفروشیم. همانطور که میدانید مجموعه هایی که در خرید و فروش سیم کارت فعالیت دارند با محاسبه خواب پول و مالیات مبلغی را از قیمت واقعی سیم کارت کاهش داده و سیم کارت را از افراد خریداری میکنند. به همین دلیل رندباز تمام دغدغه های فروشندگان خط 0912 همراه اول را در نظر گرفته و با ارائه سامانه فروش فوری این امکان را به افراد داده تا در سریع ترین زمان ممکن سیم کارت دائمی 0912 خود را با بالاترین قیمت بفروشند. در ادامه مطلب به توضیحات بیشتری راجع به این موضوع میپردازیم. ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا سیم کارت 0912 قیمت بالاتری نسبت به پیش شماره های دیگر دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بیان کرد، با توجه به بالارفتن قدمت این پیش شماره، اعتبار آن نیز بالاتر میرود و زمانی که کالا از اعتبار زیادی برخوردار باشد به طور ناخواسته قیمتش نیز افزایش می یابد. روزانه تعداد زیادی سیم کارت 0912 به فروش می رسد اما دغدغه ای که فروشندگان سیم کارت 0912 دارند، مدت زمان فروش می باشد. تمام فروشندگان می خواهند در سریع ترین زمان ممکن سیم کارتشان به فروش برسد که برای این کار یا باید صبر داشته باشند تا سیم کارت خود را به مصرف کننده بفروشند و یا با قیمت کمتر به افراد فعال در حوزه خرید و فروش سیم کارت، سیم کارت خود را واگذار کنند.  سایت رندباز برای رفع این دغدغه فروشندگان اقدام به راه اندازی سامانه فروش فوری کرده است تا سیم کارت ها در سریع ترین زمان ممکن و بدون ضرر و زیان مالی به فروش برسند.

ما قصد داریم در ادامه مطلب به نحوه فروش سیم کارت به صورت فوری و عادی و همچنین مباحثی که پیش از فروش باید به آن توجه کرد بپردازیم.

 

نحوه فروش سیم کارت 0912

روش های زیادی برای فروش سیم کارت 0912 وجود دارد. از جمله این روش ها مراجعه به دفاتر پیشخوان و اپلیکیشن های آگهی می باشد. اقدام به فروش سیم کارت با استفاده از این روش ها چالش های زیادی دارد.

امروزه سایت های آگهی سیم کارت این امکان را به افراد داده اند که بدون هیچ هزینه ای برای فروش سیم کارت خود اقدام کنند. یکی از سایت های آگهی سیم کارت که شما میتوانید با اطمینان خاطر بدون اتلاف وقت و پرداخت هیچ هزینه ای به صورت کاملا رایگان سیم کارت خود را آگهی کنید، رندباز می باشد.

 

نحوه فروش فوری سیم کارت 0912

ممکن است در فروش سیم کارت خود عجله داشته باشید اما قصد فروش به قیمت پایین تر را نداشته باشید. به همین دلیل رندباز تمامی دغدغه های کاربران را در نظر گرفته و با ایجاد سامانه فروش فوری این کار را برای افراد راحت کرده است.

 

نکات ضروری پیش از فروش سیم کارت

کد و شماره :

سیم کارت هایی با کد های اولیه مانند (کد 1، کد 2، کد 3) و شماره های رند و خاص معمولا ارزش بالاتری نسبت به کد های دیگر دارند..

 

تعیین قیمت مناسب :

1-      تحقیق بازار : پیش از هر چیزی بررسی کنید سیم کارت شما در بازار خرید با چه قیمت معامله می شود.

2-      مشورت با کارشناسان سیم کارت : می توانید پیش از فروش با کارشناسان قیمت گذاری سیم کارت رندباز مشورت کنید.

پاسخگویی سریع :

1-      پاسخگویی به تماس ها : به تماس و پیام های خریداران به سرعت پاسخ دهید تا فرآیند فروش تسریع شود.

2-      ارائه اطلاعات کامل : اطلاعات دقیق و کاملی از سیم کارت خود را (شماره، کد سیم کارت 0912، وضعیت مالکیت) ارائه دهید.

ملاقات حضوری :

1-      محل مناسب : برای ملاقات با خریدار، به دفاتر پیشخوان و امور مشترکین مراجعه نمایید.

2-      تکمیل انتقال مالکیت : اطمینان حاصل کنید که تمام مراحل قانونی و اداری انتقال مالکیت به درستی انجام شود.

همراه داشتن مدارک مورد نیاز :

1-      مدارک شناسایی : به همراه داشتن کارت ملی در محل انتقال مالکیت الزامی میباشد.

2-      قبض پرداخت : برای انتقال سیم کارت باید آخرین قبض میان دوره سیم کارت خود را پرداخت کرده باشید.

 

جمع بندی

در طول این مطلب با نحوه فروش فوری و فروش عادی سیم کارت با روش های گوناگون و همچنین نکاتی که قبل از فروش و در زمان فروش سیم کارت باید رعایت کنید آشنا شدیم. مطمئنا اگر تمام نکات ذکر شده را رعایت کنید احتمال فروش سیم کارتتان در سریع ترین زمان ممکن به شدت افزایش می یابد.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

امروزه سیم کارت و اینترنت دنیای گسترده ای را برای افراد ایجاد کرده اند. به جرات میتوان گفت سیم کارت و اینترنت بخش جدانشدنی در زندگی اکثر افراد در سنین مختلف است. بدین ترتیب اینترنت کاربران و یا بهتر است بگوییم طرفدار زیادی دارد. همچنین از سالی که در کشور اینترنت همراه ارائه شد، کاربران آن نیز افزایش یافت. لازم به ذکر است مباحث زیادی برای کاربران اینترنت مهم است که یکی از مهم ترین آنها سرعت اینترنت می باشد. حال میتوان گفت با توجه به محبوبیت اینترنت همراه اپراتور ها در تلاشند سرعت اینترنت بهتری را برای کاربران خود ارائه دهند. بدین ترتیب طبق آخرین اخبار اپراتور رایتل، این اپراتور توانسته در این چند ماه اخیر سرعت اینترنت خود افزایش دهد و به دو برابر برساند. در ادامه مطلب به مسائل بیشتری راجع به رشد دو برابری سرعت اینترنت اپراتور رایتل میپردازیم.

به گزارش ایرنا- حسین ملازاده، مدیر عامل رایتل در روز پایانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران، در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری هوشمندسازی صنایع بین شرکت خدمات ارتباطی رایتل و هلدینگ های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با حضور عارف نوروزی، مدیرعامل شستا و مدیران عامل هلدینگ های تابعه شستا، اظهار داشت:"شاخص های واضح و شفافی در صنعت ارتباط کشور وجود دارد که به سنجش میزان موفقیت اپراتورها کمک موثر و شایانی می کند"

او در ادامه افزود:"رایتل در مقایسه با اپراتور همراه اول نزدیک به  10 مگابیت بر ثانیه تفاوت سرعت دارد" همچنین رایتل موفق شده است برای اولین بار، طی یک سال گذشته، سرعت خود را دو برابر افزایش دهد.

به این معنی که اینترنت سیم‌ کارت رایتل 10 مگابیت بر ثانیه سرعت بیشتری از اینترنت سیم‌کارت همراه اول دارد.

رایتل پرسرعت ترین اینترنت کشور است و این موضوع به تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رسیده است و گزارشی نیز در این زمینه وجود دارد.

در ادامه گزارش ملازاده خاطر نشان کرد: خبرهای خوشی در مجمع اعلام خواهد شد.

با افزایش سود در راستای سودآوری هم در این حوزه توانستیم گام های موثری برداریم و بر همین اساس در زمان برگزاری مجمع طی روزهای آینده، خبرهای خوشی به دست همه خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل با تاکید بر رونمایی از بازارگاه هوش مصنوعی در این نمایشگاه گفت: از آنجایی که رایتل در این مدت توانسته است خود را به عنوان یک اپراتور واقعی مطرح کند، با همکاری سایر نهادها ظرفیت پردازشی برای توسعه در ارتباط هوش مصنوعی آماده کردیم تا بتواند کسب درآمد کند.

در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ تهران، رایتل از دو محصول در حوزه سیم‌کارت اینترنت نیز رونمایی کرد.

ملازاده با اشاره به رونمایی از دو محصول در حوزه سیم‌کارت اینترنت، عنوان کرد: پرونت بیشتر برای دسترسی آسان به اینترنت جهانی و جاهایی که استادان در زمینه دسترسی به  سایت های علمی مشکل دارند، برای مراودات علمی به کار گرفته می شود.

وی در ادامه اضافه کرد: در پروکسی سایت ها و بازی هایی که دسترسی به آنها سخت است، تمام تلاش را برای دسترسی آسان کرده ایم.

در پایان گزارش ملازاده مدیرعامل رایتل از امضای تفاهم نامه همکاری هوشمند سازی صنایع با 13 هلدینگ شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) خبر داد و گفت: اپراتورها برای حفظ بقای خود در محیط پرتلاطم فناوری ناچار به گسترش هستند. 

این تفاهم نامه با هدف تامین سامانه های هوشمند مدیریت انرژی و آب، پیاده سازی سامانه های پایش و مدیریت نیروگاه های تجدیدپذیر، پیاده سازی سامانه های مدیریت و پایش تصفیه آب، بین شرکت خدمات ارتباطی رایتل و هلدینگ های تابعه شستا منعقد شد.

 او تاکید کرد: تفاهم نامه هوشمند سازی صنایع در راستای ارتقاء جایگاه ایران در زمینه هوش مصنوعی با تکیه بر جهش اقتصاد رقومی و سیاست های مندرج بر برنامه هفتم توسعه، بهره مندی از ظرفیت های هوشمند سازی، هوش مصنوعی صنعتی، گسترش خدمات ارتباطی و تحول دیجیتال در هلدینگ های شستا و افزایش بهره وری و شفافیت عملکرد شرکت های تابعه شستا به اجرا در آمد.

 بر مبنای این تفاهم نامه ارائه خدمات هوشمندسازی و ارتباطی به شرکت های توسعه انرژی تامین، سرمایه گذاری نفت، گاز  پتروشیمی تامین (تاپیکو)، گروه مالی صبا تامین، سرمایه گذاری سیمان تامین، سرمایه گذاری صدر تامین، گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین، کشت و دام و صنایع لبنی تامین، گروه صنعتی بارز، سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو)، شرکت سیمان فارس و خوزستان و افق تامین انرژی سبز توسط شرکت خدمات ارتباطی رایتل به عنوان اپراتور سوم کشور انجام خواهد شد.              

مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ از افزایش دوبرابری سرعت اینترنت رایتل طی یک سال گذشته و افزایش سرعت اینترنت رایتل نسبت به اینترنت همراه اول خبر داد. در این گزارش ملازاده از دو محصول در حوزه سیم‌کارت اینترنت رونمایی کرد. 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

اپراتور ایرانسل به عنوان دومین اپراتور رایج کشور با ارائه خدمات و هدایا برای مشترکین خود امروزه یکی از محبوب ترین اپراتور های کشور می باشد. حال سوال پیش می آید که چه جوایز و هدایایی را ایرانسل برای مشترکین در نظر میگیرد؟ در پاسخ به این سوال باید بیان شود ایرانسل برای برخی از عملکرد های مشترکین خود مانند تبدیل سیم کارت اعتباری ایرانسل به دائمی و ... همچنین در ایام و مراسمات مختلف هدایایی را برای تمامی مشترکین خود در نظر گرفته و از طریق سامانه و پیامک ها اطلاع رسانی می کند. اما یکی از هدایایی که ایرانسل برای افراد در نظر گرفته است، هدیه خرید سیم کارت ایرانسل می باشد. افرادی که تا به حال مالک سیم کارت ایرانسل نبودند و یا هستند اما برای خرید سیم کارت ایرانسل اقدام میکنند این اپراتور هدایایی را در نظر میگیرد و پس از فعالسازی سیم کارت صفر ایرانسل این هدایا را برای مشترکین ارائه میدهند. شاید پس از مطالعه این مطلب برای شما هم سوال شود که هدایای خرید سیم کارت ایرانسل چیست؟ در ادامه مطلب به معرفی هدایای خرید سیم کارت ایرانسل میپردازیم.

 

·        اینترنت رایگان

یکی از جذاب ترین آیتم های هدیه ایرانسل به ازای خرید هر سیم‌کارت، اینترنت رایگان است. مشترکین با خرید سیم‌کارت ایرانسل می توانند از اینترنت پرسرعت 4G و 5G بهره مند شوند. حجم اینترنت رایگان هدیه اپراتور ایرانسل به نوع سیم‌کارت بستگی دارد.

·        اینترنت رایگان هدیه ایرانسل

-         20 گیگابایت اینترنت رایگان/ اعتبار 6 ماهه/ با خرید سیم‌کارت 0900 دائمی ایرانسل

-         20 گیگابایت اینترنت رایگان/ اعتبار 6 ماهه/ با تبدیل سیم‌کارت اعتباری ایرانسل به دائمی

فعال‌سازی: شماره گیری کد دستوری #70* یا #9*1*555*

-         20 گیگابایت اینترنت رایگان/ اعتبار 14 روزه/ با تبدیل سیم‌کارت 3G به 4G  

-         50 گیگابایت اینترنت رایگان/ اعتبار 1 روزه/ با نصب و ورود به اپلیکیشن "ایرانسل من"

-         5 گیگابایت اینترنت رایگان/ اعتبار 7 روزه/ بروزرسانی اطلاعات کاربر در سایت ایرانسل

بسته های خوش آمدگویی اینترنت با خرید سیم‌کارت 0900 ایرانسل و تبدیل سیم‌کارت 3G به 4G  به طور خودکار فعال می شوند و در موارد دیگر نیز نحوه فعال‌سازی اینترنت رایگان از طریق پیامک به کاربر اطلاع داده می شود.

·        مکالمه رایگان

ایرانسل به ازای خرید سیم‌کارت ایرانسل به مشترکان خود بسته مکالمه رایگان نیز هدیه می دهد. حجم بسته های مکالمه هدیه ایرانسل برای سیم‌کارت دائمی و سیم‌کارت اعتباری متفاوت می باشد.

·        بسته مکالمه رایگان هدیه ایرانسل

-         60 دقیقه مکالمه رایگان/ اعتبار 3 ماهه/ با خرید "سیم‌کارت اعتباری پایه"

-         60 دقیقه مکالمه رایگان/ اعتبار 3 ماهه/ با خرید "سیم‌کارت اعتباری سیمین"

-         900 دقیقه مکالمه رایگان/ اعتبار 6 ماهه/ با خرید "سیم‌کارت دائمی پایه"

در صورت تمایل به خرید سیم‌کارت اعتباری و دائمی ایرانسل همچنین سیم‌کارت رند ایرانسل به فروشگاه های سیم‌کارت در سایت رندباز مراجعه نمایید.

·        پیامک رایگان

پیامک رایگان یکی دیگر از هدایای ایرانسل به مشترکان خود می باشد. بسته پیامکی رایگان هدیه ایرانسل همانند بسته مکالمه هدیه نیز به ازای خرید سیم‌کارت اعتباری و سیم‌کارت دائمی متفاوت است.

·        بسته پیامکی رایگان هدیه ایرانسل

-         60 پیامک رایگان/ اعتبار 3 ماهه/ با خرید "سیم‌کارت اعتباری پایه"

-         60 پیامک رایگان/ اعتبار 3 ماهه/ با خرید "سیم‌کارت اعتباری سیمین"

-         90 پیامک رایگان/ اعتبار 6 ماهه/ با خرید "سیم‌کارت دائمی پایه"

مشترکان ایرانسل می توانند با استفاده از بسته های پیامکی هدیه ایرانسل، هزینه های ارتباطی خود را کاهش دهند.

·        اعتبار 130 هزار تومانی

مشترکان ایرانسل با خرید هر سیم‌کارت دائمی یا سیم‌کارت اعتباری 130 هزار تومان اعتبار هدیه می گیرند. این مبلغ هدیه به کیف پول دیجیتال سیم‌کارت ایرانسل واریز شده و مشترکان می توانند جهت انجام تراکنش های مالی، پرداخت قبوض، خرید بسته های اینترنت و مکالمه و استفاده از سایر خدمات سوپر اپلیکیشن "ایرانسل من" از آن بهره مند شوند.

این هدیه پس از فعال‌سازی سیم‌کارت و شارژ کیف پول قابل استفاده خواهد بود.

·        نحوه فعال‌سازی هدایای ایرانسل

ایرانسلی ها می توانند هدایای خود را از طریق روش های زیر فعال‌سازی و دریافت نمایند:

-         سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

علاوه بر امکانات فراوان این اپلیکیشن برای مدیریت سیم‌کارت، مشترکان ایرانسل می توانند هدایای خود را نیز از طریق این برنامه دریافت نمایند.

با نصب این اپلیکیشن و اولین ورود به آن 1 گیگابایت اینترنت رایگان و 100 دقیقه مکالمه رایگان به عنوان هدیه فعال می شود.

کاربران ایرانسل نیز با دعوت از دوستان خود برای استفاده از "ایرانسل من" تا 10 گیگابایت اینترنت هدیه دریافت می نمایند.

در بخش پیشنهاد ها و تخفیف های ایرانسل من نیز هدایا و تخفیف های ویژه به کاربران ارائه می شود.

-         کدهای دستوری

شماره گیری کد دستوری یکی از سریع ترین روش ها برای فعال‌سازی هدایای ایرانسل است.

برخی از کدهای دستوری هنگام خرید سیم‌کارت به مشترکین داده می شود و برخی دیگر از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

-         وب‌سایت ایرانسل

مشترکان می توانند پس از خرید سیم‌کارت ایرانسل با مراجعه به وب‌سایت ایرانسل و ورود به بخش مدیریت حساب، هدایای خود را فعال نمایند. کاربران در این بخش با ویرایش و بروزرسانی اطلاعات کاربری نیز هدیه دریافت می کنند.

ایرانسل یکی از محبوب ترین اپراتورهای تلفن همراه در کشور به ازای خرید سیم‌کارت دائمی ایرانسل، سیم‌کارت اعتباری ایرانسل، ارتقاء سیم‌کارت از 3G به 4G ، دعوت از دوستان، تبدیل سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی، استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من و ... به مشترکان خود اینترنت رایگان، بسته مکالمه رایگان، بسته پیامکی رایگان و اعتبار نقدی هدیه می دهد.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

همانطور که میدانید سیم کارت 0912 جزو گران ترین سیم کارت های موجود در کشور است. اما سوال پیش می آید که سیم کارت 0912 ارزان هم در کشور موجود است؟ در پاسخ به این سوال باید ذکر شود، در اینکه سیم کارت 0912 گران ترین سیم کارت کشور است شکی نیست اما در این سه دهه که پیش شماره 0912 دائمی در کشور عرضه شد تا به امروز همراه اول ده کد را برای سیم کارت 0912 اختصاص داده است که هر کدام از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند. بدین ترتیب سیم کارت 0912 دائمی دارای شماره هایی است که مابین آنها گران ترین و ارزان ترین شماره های وجود دارد. حال در ادامه مطلب قصد داریم تا به معرفی گران ترین و ارزان ترین سیم کارت 0912 دائمی همراه اول بپردازیم. لازم به ذکر است مطالعه این مقاله میتواند مانعی برای ضرر و زیان های مالی پیش از خرید سیم کارت 0912 دائمی همراه اول باشد. چرا که اطلاع نداشتن از قیمت سیم کارت میتواند هم برای خریدار و هم برای فروشنده ضرر و زیان های زیادی ایجاد کند.

ارزان ترین سیم کارت 0912

تمامی کد های 0912 دارای شماره های غیر رند و عادی می باشند که این نوع شماره های 0912 نسبت به شماره های خاص از قیمت پایین تری برخوردار می باشند. این سیم کارت ها به دلیل در دسترس بودن بیشتر و عدم وجود تقاضای بالا برای شماره های خاص، قیمت کمتری دارند. که آنها را  ارزان ترین سیم کارت 0912 می نامند.

 

لیست قیمت ارزانترین سیم کارت 0912

پیش شماره سیم کارت

  کد سیم کارت  

    قیمت سیم کارت   

 سیم کارت 0912

کد 1

110.000.000

سیم کارت 0912

کد 2

55.000.000

سیم کارت 0912

کد 3

40.000.000

سیم کارت 0912

کد 4

30.000.000

سیم کارت 0912

کد 5

28.000.000

سیم کارت 0912

کد 6

24.500.000

سیم کارت 0912

کد 7

22.000.000

سیم کارت 0912

کد 8

20.000.000

سیم کارت 0912

کد 9

17.000.000

سیم کارت 0912

کد 0

15.000.0000

 

گران ترین سیم کارت 0912

همانطور که ذکر شد تمامی کد های سیم کارت 0912 دارای شماره های عادی و شماره بسیار خاص می باشند. برای مثال برخی از سیم کارت های 0912 به قدری رند و خاص هستند که نمیتوان روی آن ها قیمت گذاشت. معمولا این نوع سیم کارت ها با آپارتمان و یا خودرو های لوکس معاوضه میشوند. ما سعی کردیم در جدول زیر، شما را از قیمت پایه گرانترین سیم کارت های 0912 مطلع کنیم.

 

 

 

 

 

لیست قیمت گرانترین سیم کارت 0912

پیش شماره سیم کارت

کد سیم کارت

قیمت سیم کارت 

سیم کارت 0912

کد 1

20.000.000.000

سیم کارت 0912

کد 2

15.000.000.000

سیم کارت 0912

کد 3

10.000.000.000

سیم کارت 0912

کد 4

5.000.000.000

سیم کارت 0912

کد 5

2.000.000.000

سیم کارت 0912

کد 6

800.000.000

سیم کارت 0912

کد 7

600.000.000

سیم کارت 0912

کد 8

500.000.000

سیم کارت 0912

کد 9

250.000.000

سیم کارت 0912

کد 0

200.000.000

 

جمع بندی

در طول این مطلب سعی کردیم به ارزان ترین و گران ترین قیمت سیم کارت های عادی و سیم کارت های رند و خاص 0912 بپردازیم. اما نکته ای که باید ذکر شود، قیمت هایی که در جدول ها درج شده قیمت پایه کد های 0912 می باشد. اگر قصد مطلع شدن از سیم کارت 0912 خود را دارید، می توانید از قیمت گذاری تخصصی سیم کارت سایت رندباز استفاده کرده تا در کمترین زمان قیمت فروش سیم کارت شما توسط کارشناسان قیمت گذاری برای شما ارسال شود.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

 



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

در  حال حاضر دنیای سیم کارت به قدری گسترده شده است که همزمان هشت اپراتور در حوزه تولید و عرضه سیم کارت فعالیت دارند. لازم به ذکر است تمام اپراتور های رایج کشور از محبوبیت بالایی برخوردارند که این محبوبیت از طرف هدایا و جوایزی که اپراتور ها برای مشترکین خود ارائه میدهند به دست آمده است. همانطور که میدانید اولین اپراتور کشور همراه اول می باشد که در اوایل دهه هفتاد با عرضه سیم کارت های دائمی شروع به فعالیت کاری کرد. همراه اول به علت قدمت و اعتبار بالا، همچنین عرضه شماره های خاص امروزه بین افراد بسیار محبوب است. ناگفته نماند که قدمت و اعتبار بالای اپراتور همراه اول تنها بخشی از دلایل محبوبیت بالای همراه اول است و دلیل های بسیاری نیز وجود دارد که باعث محبوب شدن همراه اول شده است. بدین ترتیب در ادامه مطلب راجع به علت محبوبیت زیاد اپراتور همراه اول می پردازیم.


همراه اول با سیم‌کارت 0912 شناخته شد و در حال حاضر نیز سیم‌کارت 0912 همراه اول بالاترین قیمت را در بین سیم‌کارت های دائمی داشته و محبوب ترین سیم‌کارت بازار می باشد. 
این محبوبیت به حدی است که بسیاری از افراد برای افزایش اعتبار کسب و کار خود در تماس های تلفنی همچنین سایر افرادی که حرفه خاصی دارند، سیم‌کارت 0912 را نسبت به سیم‌کارت های دیگر ترجیح می دهند و داشتن آن را ضرورت می دانند.
سیم‌کارت رند همراه اول نیز به سیم‌کارت رند سایر اپراتورها قیمت بالاتری داشته و گران ترین سیم‌کارت های رند متعلق به همراه اول می باشد. افرادی که به دنبال انواع خاصی از سیم‌کارت رند هستند و یا خواستار گرانترین سیم‌کارت ها هستند، همراه اول را انتخاب می نمایند.
سال ها پس از ورود همراه اول، اپراتورهای دیگری نظیر ایرانسل، رایتل، سامانتل، شاتل موبایل و ... فعالیت خود را با عرضه سیم‌کارت های مختلف و ارائه خدمات ارتباطی به مشترکان خود آغاز نمودند.
زیاد شدن تعداد اپراتورهای تلفن همراه، خرید سیم‌کارت را با چالش مواجه می کند ولی با در نظر گرفتن قیمت سیم‌کارت و بررسی خدمات قابل ارائه توسط اپراتورها می توان سیم‌کارت مورد نظر را انتخاب نمود.
برای مقایسه اپراتورها این مطلب را بخوانید.
داشتن تلفن همراه از ضروریات زندگی است. بنابراین می توان گفت داشتن سیم‌کارت معتبر برای برقراری تماس، ارسال پیامک، بهره مندی از اینترنت همراه و به دنبال آن فعالیت در شبکه های اجتماعی، پیام رسان ها و ... ضروری است. 
از آنجایی که سیم‌کارت ها قیمت های متفاوتی دارند و برخی از سیم‌کارت های 0912 و سیم‌کارت های خاص همراه اول بازه قیمتی بالایی دارند، کاربران می توانند با توجه به نیاز خود برای استفاده از سیم‌کارت و بررسی قیمت ها، سیم‌کارت های ارزان تر را انتخاب نمایند.
با وجود زیاد شدن سیم‌کارت های عرضه شده توسط اپراتورها، ارائه خدمات عالی و پوشش سراسری اینترنت همچنان سیم‌کارت 0912 با وجود گران تر بودن، در بین مشترکان تلفن همراه محبوب ترین هستند.
قیمت سیم‌کارت تنها یکی از فاکتورهای قابل توجه در خرید آن است. با در نظر گرفتن اینکه امروزه همانند گذشته سیم‌کارت فقط برای برقرای تماس تلفنی و ارسال پیامک نیست بلکه برای دسترسی به اینترنت با سرعت بالا، استفاده از آن در خارج از کشور و ... می باشد، نوع خدمات ارتباطی ارائه شده توسط اپراتور ها و مقرون به صرفه بودن خدمات مانند قیمت بسته های اینترنت، مکالمه و ... از مواردی هستند که در جلب رضایت مشترکین تلفن همراه بسیار نقش مهمی داشته و به همین دلیل اپراتورها در این زمینه رقابت سختی با یکدیگر دارند.
بنابراین یکی دیگر از دلایل محبوبیت همراه اول علاوه بر داشتن قدمت طولانی، عرضه سیم‌کارت 0912 و داشتن سیم‌کارت رند و خاص ترین سیم‌کارت ها، ارائه خدمات ارتباطی در قالب بسته های مقرون به صرفه و متنوع اینترنت و مکالمه، پوشش سراسری اینترنت با سرعت بالا همچنین عرضه انواع سیم‌کارت نوجوان، دانشجویی و ... در جهت رضایت مشترکان خود می باشد.
همراه اول در حال حاضر با احتساب 86 میلیون سیم‌کارت واگذار شده، بزرگترین اپراتور شبکه تلفن همراه کشور می باشد. با در نظر گرفتن این موضوع می توان گفت قیمت سیم‌کارت همراه اول در مقایسه با سایر اپراتورها بالا نیست بلکه منطقی و مناسب می باشد.
هم اکنون 1246 شهر کشور تحت پوشش اینترنت 3G ،4G  و 4.5G همراه اول هستند و در بیش از 70 کیلومتر از جاده های کشور آنت های همراه اول نصب شده اند.

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

در حال حاضر سیم کارت بین افراد یک ابزار شناخته شده و کاربردی است. لازم به ذکر است امروزه دنیای سیم کارت و کاربرد های آن به قدری گسترده شده است که افراد زیادی با هدف های مختلف مانند سرمایه گذاری، استفاده شخصی و حتی خرید و فروش به سوی خرید سیم کارت می روند. بدون شک یکی از بزرگترین دغدغه های تمام خریداران سیم کارت پیش از خرید، بین دو راهی ماندن اپراتور ها است. شاید برای شماهم سوال پیش آمده باشد که از کدام اپراتور سیم کارت بخرم؟ و یا سیم کارت کدام اپراتور بهتر است؟ به طور کلی اپراتور ها دارای سیم کارت هایی هستند که از قیمت و کاربرد متفاوتی برخوردار است. بنابرین پیش از خرید سیم کارت باید هدف تان برای استفاده از سیم کارت را تعیین کنید. برای مثال اگر تصمیم به سرمایه گذاری دارید بهتر است برای خرید سیم کارت دائمی 0912 همراه اول اقدام کنید چرا که سیم کارت 0912 یکی از محبوب ترین و گران ترین سیم کارت های کشور می باشد که روزانه قیمت سیم کارت 0912 افزایش می یابد. در ادامه مطلب راجع به این موضوع به توضیحات بیشتری میپردازیم.

همراه اول

همراه اول اولین اپراتور تلفن همراه در ایران است. این اپراتور فعالیت خود را از سال 1373 آغاز کرده است و توانسته است با فعالیت درخشان خود و بومی سازی برخی از تکنولوژی ها، عنوان تنها روابط عمومی شبکه ای ایران را از آن خود نماید. همراه اول بارها به عنوان اپراتور برتر جوایزی در حوزه فروش، دریافت بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی ایران و ثبت رکورد 19.2 پتابایتی ترافیک روزانه دیتا در شبکه شده است.

مشترکانی که به دنبال خط های 0912 یا خطوط رند و خاص هستند، همراه اول در مقایسه با سایر اپراتور ها، در زمینه سیم‌کارت رند و سیم‌کارت 0912 انتخاب بهتری است. سیم کارت های دائمی و رند همراه اول نیز با قیمت های بالاتری معامله می شوند.

ایرانسل

ایرانسل، اپراتور هفده ساله کشور در حال حاضر حدود 8 میلیون کاربر فعال دارد. این اپراتور برای مشترکین خود امکانات ویژه ای از جمله سیم‌کارت های نوجوانان، دانشجویی و بزرگسالان در نظر گرفته است. ایرانسل، اپراتور ایرانی است که بواسزه فعالیت مستمر خود موفق به دریافت نشان استاندارد بین المللی تکنولوژی و کیفیت برتر در صنایع ارتباطات اتحادیه اروپا شده است.

این اپراتور علاوه بر ارائه خدمات ارتباطی متنوع به مخاطبان خود، 50 هزار شغل در ایران ایجاد کرده است و در تلاش است تا نیاز کلیه مخاطبان از لحاظ پشتیبانی و خدمات را پوشش دهد.

ایرانسل که به عنوان دومین اپراتور برتر ایران شناخته می شود امکان خرید سیم‌کارت با شماره سفارشی سازی شده را به مشترکان خود می دهد و برای افرادی که به دنبال چنین سیم‌کارت هایی هستند انتخاب مناسب تری است.

قدیمی ترین و محبوب ترین پیش شماره ایرانسل 0935 است که در ابتدا با این پیش شماره در بین مردم شناخته می شد.

ایرانسل نیز سیم‌کارت دائمی داشته و قابلیت دائمی کردن سیم‌کارت های اعتباری آن نیز وجود دارد ولی همراه اول همچنان انتخاب بهتری برای خرید سیم‌کارت دائمی مانند 0912 می باشد.

رایتل

رایتل سومین اپراتور برتر کشور بوده و از دو اپراتور دیگر جدیدتر می باشد. این اپراتور فعالیت خود را از سال 1386 و با شعار همراه هوشمند آغاز نمود. رایتل در سال 1389 با هدف فعالیت در حوزه فن آوری های نوین اطلاعات و ارتباطات، موفق به اخذ پروانه اپراتور سوم تلفن همراه کشور از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شد. تکیل پوشش دهی سراسری رایتل از طریق رومینگ ملی و ارتقاء تعداد بسیاری از سایت های مخابراتی خود به نسل چهارم یا 4G از برترین ویژگی های این اپراتور می باشد.

"بسته های آبی" در حال حاضر یکی از جذاب ترین امکانات ارائه شده توسط این اپراتورند. این بسته های اینترنتی از 4 تا 34 گیگابایت با توجه به حجم مورد نیاز قابل خریداری هستند.

علاوه بر بسته های اینترنتی که حجم آن توسط کاربر قابل انتخاب است، رایتل بسته های مکالمه نیز ارائه می نماید که مدت آن از 4 روز تا 1 ماه است.

میانگین سرعت اینترنت رایتل نیز طبق گزارش رگولاتوری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال 1402 سیر صعودی داشته است در حالی که نمودار میانگین سرعت دو اپراتور دیگر سیر نزولی داشته است.

از لحاظ سرعت اینترنت همراه و تنوع بسته های اینترنتی و مکالمه رایتل انتخاب مناسب تری نسبت به دو اپراتور دیگر است.

هر سه اپراتور معرفی شده دراین مطلب دارای عملکرد عالی در زمینه ارائه خدمات ارتباطی هستند و هر سه سیم‌کارت های با قیمت مناسب و مقرون به صرفه نیز دارند. بنابراین برای انتخاب بهترین اپراتور هنگام خرید سیم‌کارت بهتر است جدول مقایسه اپراتورها بررسی شود.

 

ویژگی ها

همراه اول

ایرانسل

رایتل

آنتن دهی

بسیار خوب

بسیار خوب

خوب

سرعت اینترنت

خوب

خوب

بسیار خوب

پوشش 4G و 5G

دارد

دارد

دارد

تنوع بسته های اینترنتی

متنوع

متنوع

متنوع

هزینه های بسته های اینترنتی

طبق نرخ وزارت ارتباطات

طبق نرخ وزارت ارتباطات

طبق نرخ وزارت ارتباطات

تنوع بسته های مکالمه

متنوع

متنوع

متنوع

هزینه مکالمات

مقرون به صرفه

مقرون به صرفه

مقرون به صرفه

امکان استفاده در خارج از ایران

دارد

دارد

دارد

خدمات رومینگ بین الملل

دارد

دارد

دارد

امکان دائمی کردن سیم‌کارت

دارد

دارد

دارد

خدمات شارژ اضطراری

دارد

دارد

دارد

پشتیبانی از eSIM

ندارد

دارد

دارد

پشتیبانی 24 ساعته

دارد

دارد

دارد

اپلیکیشن اختصاصی

همراه من

ایرانسل من

رایتل من

پشتیبانی از خدمات ارزش افزوده

دارد

دارد

دارد

 

از آنجایی که همراه اول، ایرانسل و رایتل هر سه از بهترین اپراتورهای فعال در کشور هستند و در ارائه خدمات ارتباطی نیز بهترین هستند، تصمیم گیری برای انتخاب اپراتور مورد نظر و خرید سیم‌کارت را برای کاربران سخت می کند.

با استفاده از جدول بالا و مقایسه امکانات سه اپراتور می توان برای انتخاب سیم‌کارت بهتر تصمیم گیری کرد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

همانطور که میدانید امروزه سیم کارت 0912 بین افراد بسیار محبوب شده است به همین دلیل بازار خرید و فروش این نوع سیم کارت نسبت به پیش شماره های دیگر  از بازخورد بالاتری برخوردار است. سیم کارت 0912 دارای ده کد مختلف است که هر کد رنج قیمتی متفاوتی دارد. بنابرین میتوان گفت هر یک از کد های سیم کارت 0912 کاربرد هایی را دارند. برای مثال کد های یک تا سه مناسب برای سرمایه گذاری های بزرگ هستند همچنین اگر صاحب یک کسب و کار بزرگ هستید و تصمیم دارید برای افزایش اعتبار کسب و کار خود اقدام به خرید سیم کارت 0912 کنید کد های یک تا کد سه سیم کارت 0912 مناسب ترین گزینه است. همچنین کد 9 و کد 0 سیم کارت 0912 مناسب برای سرمایه گذاری های کوچک می باشد.حال سوال پیش می آید کد 4 و کد 5 سیم کارت 0912 چه کاربردی دارد؟ لازم به ذکر تمام سیم کارت های 0912 مناسب برای سرمایه گذاری هستند اما به دلیل رنج قیمتی کد های سیم کارت 0912 شما باید به مبلغی که برای خرید سیم کارت در نظر گرفته اید توجه کنید. بنابرین در ادامه مطلب به راهنمای جامع خرید سیم کارت 0912 کد 4 و کد 5 می پردازیم.

 

تاریخچه سیم کارت 0912

پیش شماره 0912 در سال 1373 جایگزین اولین پیش شماره کشور یعنی 0911 کد 2 شد. امروزه به علت قدمت و اعتبار بالای این نوع سیم کارت، خطوط 0912 بین افراد بسیار محبوب شده است. لازم به ذکر است که 0912 جزو اولین سیم کارت های عرضه شده دائمی توسط اپراتور همراه اول می باشد و کد های متفاوت این سیم کارت انتخاب های متنوعی را در اختیار کاربران گذاشته است.

 

سیم کارت 0912 کد 4 و کد 5

سیم کارت 0912 در اوایل دهه هفتاد با کد 1 تولید و عرضه گردید و تا اواخر دهه هفتاد کد 3 این سیم کارت در نمایندگی های رسمی اپراتور همراه اول به فروش میرسید. از آنجایی که با به پایان رسیدن شماره های هر کد، همراه اول شروع به تولید و عرضه کد جدید می کرد، بدین ترتیب سیم کارت 0912 کد 4 و کد5 در دهه هشتاد عرضه شد و جزو پیش شماره های قدیمی سیم کارت 0912 محسوب میشوند.

 

ویژگی و مزایای سیم کارت 0912 کد 4 و کد 5

اعتبار و جایگاه اجتماعی : سیم کارت 0912 کد 4 و کد 5 به دلیل پیش شماره منحصر به فرد خود، باعث اعتبار کسب و کار شما می شود و اعتماد مخاطبین را جلب می کند.

قیمت مناسب : سیم کارت 0912 کد 4 و کد 5 نسبت به کد 1 و 2 و 3 قیمت مناسب تری دارد به همین دلیل از نظر مالی انتخاب مناسبی برای مشترکین می باشد.

 

کاربرد سیم کارت 0912 کد 4 و کد 5

استفاده شخصی : سیم کارت 0912 کد 4 و کد 5 برای افرادی که به دنبال یک سیم کارت با اعتبار بالا و همچنین قیمت مناسب هستند، گزینه مناسبی می باشد.

کسب و کار ها : همچنین این دو کد به علت پیش شماره معتبر، در زمینه جلب اعتماد مشتری می توانند بسیار تاثیر گذار باشند.

 

قیمت بازار :

سیم کارت کد 4 به دلیل قدمت بیشتر قیمت بالاتری نسبت به سیم کارت کد 5 دارد. البته در تعیین قیمت سیم کارت، نوع رند بودن از اهمیت بالاتری به نسبت کد سیم کارت برخوردار است.

 

پوشش شبکه :

سیم کارت 0912 کد 4 و کد 5 هر دو از پوشش گسترده و با کیفیت شبکه همراه اول بهره مند هستند و از نظر عملکرد شبکه تفاوتی ندارند.

 

خدمات و امکانات :

هر دو کد دارای خدمات و امکانات مشابهی از جمله اینترنت پر سرعت، خدمات پیامکی و تماس های با کیفیت هستند.

 

نحوه خرید و فروش سیم کارت 0912 کد 4 و کد 5

روش های زیادی برای خرید و فروش سیم کارت 0912 کد 4 و کد 5  و همچنین خرید و فروش پیش شماره های دیگر وجود دارد که ساده ترین و راحت ترین آنها خرید و فروش به صورت آنلاین می باشد. سایت های آگهی مانند سایت آگهی رندباز ( خرید و فروش سیم کارت ) این امکان را به افراد داده است تا در سریع ترین زمان ممکن برای خرید و فروش سیم کارت خود اقدام کنند.

 

نحوه قیمت گذاری سیم کارت 0912 کد 4 و کد 5

تعیین قیمت سیم کارت 0912 به عوامل مختلفی از جمله پیش شماره و مرغوبیت رند بودن شماره سیم کارت ارتباط دارد به همین دلیل می توان گفت کارشناسان قیمت گذاری میتوانند با کمترین ضریب خطا، قیمت گذاری سیم کارت را انجام دهند. به همین دلیل میتوانید با استفاده از قیمت گذاری تخصصی سایت رندباز در کمترین زمان ممکن از قیمت دقیق سیم کارت خود مطلع شوید.

 

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

در حال حاضر سیم کارت 0912 با اعتبار بالایی برخوردار است که یکی از دلایل اعتبار بالای این سیم کارت قدمت زیاد آن است. سیم کارت 0912 از اوایل دهه هفتاد شروع به تولید و عرضه شد و امروزه سیم کارت 0912 دارای ده کد است. بنا به دلایل ذکر شده افراد زیادی به سوی خرید سیم کارت 0912 می روند. اما سوالی که برای تمام خریداران پیش از خرید به وجود می آید که سیم کارت 0912 کد چند بخرم؟ لازم به ذکر است که پیش از اقدام به خرید باید به دو نکته توجه کنید، اولین مورد توجه به مبلغی که برای خرید سیم کارت 0912 در نظر گرفته اید چرا که سیم کارت 0912 دارای ده کد است که هر کد دارای شماره های زیادی است و قیمت ها با یک دیگر متفاوت است. همچنین اگر قیمت سیم کارت برای شما اهمیتی ندارد می توانید برای خرید کد های اولیه سیم کارت 0912 اقدام کنید. حال ما در ادامه مطلب قصد داریم تا به راهنمای جامع در رابطه با خرید سیم کارت 0912 بپردازیم.

 

ارزان ترین سیم کارت 0912

شاید برای شماهم سوال شود که چرا سیم کارت های 0912 کد صفر و کد 9 در مقایسه با کد های دیگر ارزان تر هستند؟

لازم است ذکر است زمانی که تولید محصولی به پایان می رسد نا خواسته قیمت آن محصول بالاتر می رود چرا که به مرور دسترسی به آن کمتر می شود. بدین ترتیب میتوان گفت سیم کارت 0912 کد 1 تا کد 8 که دیگر صفر آن موجود نیست و تولیدش به پایان رسیده و تعدادی محدود از این نوع کد ها موجود است از قیمت بالایی برخوردار است. ناگفته نماند که در حال حاضر سیم کارت 0912 کد 9 و کد صفر نیز دیگر تولید نمیشوند اما صفر آنها هنوز موجود است.

نکته بعدی به قدمت سیم کارت باز میگردد. همانطور که میدانید بیش از دو دهه است که از تولید سیم کارت 0912 کد 1 تا کد 3 میگذرد و همین موضوع باعث شده است که این سه کد گران ترین سیم کارت 0912 باشند.

بنابراین میتوان گفت نکات ذکر شده اصلی ترین و قانع کننده ترین دلیل برای تفاوت قیمتی بین کد ها می باشد.

 

سیم کارت 0912 چه کدی بخرم؟

انتخاب کد مناسب برای خرید سیم کارت 0912 بستگی به نیاز، اولویت و همچنین بودجه شما دارد. به همین علت در ادامه مطلب به بررسی ویژگی ها و مزایای مختلف کد 1 تا کد 3 و همچنین کد صفر، کد 9 می پردازیم.

سیم کارت 0912 کد 1، کد 2، کد 3

اگر صاحب یک کسب و کار بزرگ هستید و دغدغه شما تنها اعتبار کسب و کارتان می باشد، ما به شما پیشنهاد میکنیم برای خرید سیم کارت 0912 کد 1، خرید سیم کارت کد 2 و خرید سیم کارت کد 3  اقدام کنید.  

 

خرید سیم کارت 0912 کد 9 و کد صفر

به طور کلی تمام کد های 0912 اعتبار بالایی دارند. از سوی دیگر رند بودن سیم کارت نیز تاثیر زیادی در اعتبار سیم کارت 0912 دارند. پس نتیجه میگیریم اگر شما بودجه کافی برای خرید سیم کارت پایه و عادی 0912 کد یک تا کد سه دارید، میتوانید با همان بودجه سیم کارت کد 9 و سیم کارت کد صفر رند و خاصی خریداری کنید که نه تنها با خرید این دو کد به علت رند بودن اعتبار بالایی را کسب میکنید بلکه از لحاظ مالی نیز سود چشم گیری خواهید داشت.

 

نکات احتیاطی در خرید سیم کارت

خرید سیم کارت، خصوصا سیم کارت های محبوب و پر طرفدار مانند سیم کارت 0912، نیازمند دقت و اطلاع از قیمت روز می باشد. با استفاده از سایت رندباز شما میتوانید با هزاران فروشنده معتبر سیم کارت در سراسر کشور ارتباط داشته و علاوه بر صرفه جویی در زمان، سیم کارت مورد نظرتان را از بین هزاران سیم کارت 0912 انتخاب کرده و پس از تماس با فروشنده سیم کارت، خرید خود را انجام دهید.

 

 منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

همانطور که میدانید در حال حاضر اپراتور همراه اول یکی از محبوب ترین اپراتور های کشور محسوب میشود. حال شاید برای شماهم سوال پیش آمده باشد که دلیل محبوبیت زیاد همراه اول چیست ؟ لازم به ذکر است دلایل زیادی باعث محبوبیت همراه اول شده است که در ادامه مطلب به آنها میپردازیم. همراه اول در سال 1372 با عرضه سیم کارت 0911 کد 2 شروع به فعالیت خود کرد. این اپراتور به عنوان اولین اپراتور رایج کشور سالیان زیادی است که در حوزه فروش سیم کارت فعالیت دارد بنابرین قدمت زیاد همراه اول یکی از دلایل محبوبیت آن می باشد. یکی دیگر از سیم کارت های با ارزش همراه اول سیم کارت دائمی 0912 می باشد که در حال حاضر جزو معتبر ترین و گران ترین سیم کارت های کشور محسوب می شود. اما اصلی ترین دلیل محبوبیت اپراتور همراه اول جوایز، هدایا و قرعه کشی هایی است که در طول این سه دهه برای مشترکین خود ارائه داده است. همراه اول این هدایا را در روز های خاص برای مشترکین ارائه می دهد. بدین ترتیب ما با ارائه این مطلب قصد داریم تا به معرفی هدایایی که همراه اول برای مالکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول در نظر گرفته است بپردازیم.

 

جزئیات بسته های اینترنت هدیه همراه اول ویژه مشترکان دائمی و اعتباری

·        8 گیگابایت اینترنت هدیه با اعتبار یک ماهه به قیمت: 50 هزار تومان

·        12 گیگابایت اینترنت هدیه با اعتبار یک ماهه به قیمت : 70 هزار تومان

·        20 گیگابایت اینترنت هدیه با اعتبار یک ماهه به قیمت: 110 هزار تومان

جزئیات بسته های اینترنت هدیه همراه اول ویژه مشترکان انارستان

·        2 گیگابایت اینترنت هدیه با اعتبار یک ماهه به قیمت: 18 هزار و 200 تومان

·        8 گیگابایت اینترنت هدیه با اعتبار یک ماهه به قیمت: 32 هزار و 200 تومان

·        16 گیگابایت اینترنت هدیه با اعتبار یک ماهه به قیمت: 58 هزار و 200 تومان

 تمامی مالکین سیم‌کارت دائمی، سیم‌کارت اعتباری و سیم‌کارت انارستان می توانند بسته های اینترنت هدیه را در مواردی مانند تبریک اعیاد، تولد همچنین تبریک و تشکر ویژه و خاص، همراه با ارسال یک پیام ویژه استفاده نمایند.

 با خرید بسته های اینترنت هدیه همراه اول، یک پیامک ویژه به مشترک دریافت کننده بسته هدیه ارسال می گردد که در آن نوع مناسبت، نسبت شخصی ارسال کننده هدیه به همراه یک جمله ویژه درج شده است.

تمامی متقاضیان خرید و فعال سازی بسته های اینترنت هدیه می توانند کد دستوری #671*100* را از طریق سیم‌کارت همراه اول خود شماره گیری نمایند.

مشترکان همراه اول می توانند در مناسبت های خاص مانند روز تولد به دوستان خود بسته های اینترنت ویژه را هدیه دهند، اپراتور همراه اول نیز در روز تولد مشترکین خود به آنها هدیه تولد می دهد که در ادامه به معرفی هدایای تولد همراه اول می پردازیم:

 هدیه تولد همراه اول

اپراتور همراه اول نیز به مشترکان خود هدیه تولد می دهد. همراه اولی ها در روز تولد خود می توانند یکی از سه هدیه زیر را انتخاب نمایند:

-         24 ساعت مکالمه درون شبکه

-         بسته اینترنت 2 گیگابایت یک روزه

-         120 امتیاز باشگاه فیروزه ای

نحوه دریافت هدیه تولد همراه اول

-          شماره گیری کد دستوری #10*

فعال سازی هدیه تولد/ 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه: #411*10*

فعال سازی هدیه تولد/ 2 گیگابایت اینترنت یک روزه: #4121*10*

فعال سازی هدیه تولد/ 120 امتیاز باشگاه فیروزه ای: #413*10*

دریافت راهنما: #419*10*

-         اپلیکیشن و سایت همراه من/ منوی خدمات من/ طرح های تشویقی برای مشترکین دائمی و اعتباری

قوانین دریافت هدیه تولد همراه اول

·        بسته هدیه تولد به کلیه مالکین سیم‌کارت دائمی همراه اول (به جز مشترکین دارای شرایط خاص و با بدهی معوقه) و سیم‌کارت اعتباری (به جز مشترکین با وضعیت قطع یک طرفه، دو طرفه و سلب امتیاز) ارائه می گردد.

·        مالکین سیم‌کارت های دائمی و اعتباری می توانند در روز تولد خود یکی از هدایای 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه، بسته اینترنت 2 گیگابایتی و 120 امتیاز باشگاه فیروزه ای را فعال نمایند.

·        بسته هدیه مکالمه درون شبکه و اینترنت تا 24 ساعت پس از فعال سازی اعتبار خواهد داشت.

·        بسته هدیه اینترنت 2 گیگابایتی قابلیت فعال سازی همزمان با سایر بسته های اینترنت را دارد.

·        مشترک می تواند برای استعلام وضعیت بسته اینترنت 2 گیابایتی کد دستوری #4120*10* را شماره گیری نماید.

·        با استفاده از امتیاز باشگاه فیروزه ای، امکان دریافت تمام بسته های موجود در باشگاه فراهم می باشد همچنین امتیازات کسب شده توسط مشترک در هر سال، تا پایان سال بعد از آن قابل استفادع بوده و پس از آن منقضی می گردد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

در حال حاضر سیم کارت 0912 یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین سیم کارت های کشور محسوب می شود که بین مشترکین بسیار محبوب است. به همین دلیل بسیاری از افراد برای افزایش اعتبار کسب و کار خود و سرمایه گذاری های کوچک و بزرگ برای خرید سیم کارت 0912 با کد های قدیمی و جدید اقدام می کنند. افراد با توجه به بودجه در نظر گرفته شده و همچنین هدف استفاده از سیم کارت اقدام به خرید می کنند. طبق آخرین آمار بازار خرید و فروش سیم کارت، خرید و فروش سیم کارت 0912 با کد های قدیمی نسبت به کد های جدید از بازخورد بالاتری برخوردار است. بنابرین سیم کارت 0912 کد 2 به عنوان دومین کد عرضه شده پیش شماره 0912 یکی از قدیمی ترین کد های این سیم کارت محسوب می شود و افراد زیادی به سوی خرید آن می روند. اما اگر به نکاتی که در ادامه مطلب ذکر می شود توجه نکنید، ممکن است دچار ضرر و زیان های مالی شوید و همچنین پس ازز خرید با چالش های گوناگون برخوردار شوید.

 

مزایای سیم کارت 0912 کد 2

به طور کلی سیم کارت 0912 کد 2 دارای مزایای بسیاری می باشد که ما در این بخش از مقاله به 9 مزایای اصلی آن می پردازیم.

 

اعتبار و پرستیژ

همانطور که ذکر شد سیم کارت 0912 کد 2 از  قدمت بالایی برخوردار هستند که این قدمت روی قیمت سیم کارت کد 2 نیز تاثیر بسزایی داشته است. برای مثال اگر یک کسب و کار آنلاین و یا مالکین کسب و کار های بزرگ اگر برای خرید سیم کارت 0912 کد 2 اقدام کنند، میتوانند با استفاده از این سیم کارت، بازخورد بالایی در اعتماد مشتری کسب کنند.

 

پوشش شبکه

از آنجایی که سیم کارت های 0912 کد 2 جزو نخستین سیم کارت های عرضه شده در کشور هستند، به همین دلیل وزارت ارتباطات و اطلاعات کشور این نوع سیم کارت را در اولویت های خود قرار داده است. لازم به ذکر است که سیم کارت 0912 کد 2 در تمام مناطق شهری، روستایی، جاده ها و حتی در مناطق کوهستانی با بهترین کیفیت و آنتن دهی ممکن در دسترس شما می باشد. همچنین سیم کارت کد 2 همراه اول نسبت به خطوط دیگر در حین مکالمات تلفنی کمتر دچار اختلال و قطعی تماس میشود.

 

بازار پر رونق و ارزش بالای کد 2

حتی سیم کارت های پایه 0912 کد 2 قیمت های بالایی دارند. به همین علت میتواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری و خرید و فروش باشد.

 

اعتبار بین المللی سیم کارت کد 2

سیم کارت 0912 کد 2 به دلیل شناخته شده بودن، در خارج از ایران نیز معتبر هستند و بسیاری از ایرانیان مقیم خارج از کشور مالکین سیم کارت 0912 می باشند.

 

نحوه خرید و فروش سیم کارت 0912 کد 2

اگر شما هم قصد خرید و فروش سیم کارت 0912 کد دو را دارید، میتوانید از روش های زیر برای خرید سیم کارت مد نظر و فروش سیم کارت خود اقدام کنید.

 

 

 

 

بازار های تخصصی سیم کارت

معمولا در شهر های بزرگ مراکزی برای خرید و فروش سیم کارت وجود دارد که اکثر پیش شماره های در آن مراکز خرید و فروش میشود که یکی از این پیش شماره ها 0912 کد 2 میباشد. بنابراین می توانید برای خرید سیم کارت و حتی فروش سیم کارت به این مراکز مراجعه کنید.

 

شبکه های اجتماعی و سایت های خرید و فروش سیم کارت

بسیاری از افراد مخصوصا کسبه سیم کارت خطوط خود را در شبکه های اجتماعی مانند، اینستاگرام و چنل های تلگرام برای فروش میگذارند که این روش برای خرید و فروش مناسب است. اما روش مناسب تر مراجعه به سایت های آگهی سیمکارت می باشد. سایت رندباز یکی از سایت های آگهی سیم کارت است که این امکان را به افراد داده است تا بتوانند هر چند عدد سیم کارت که قصد خرید و یا فروش آن را دارند در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنند.

 

قیمت سیم کارت 0912 کد 2

سیم کارت 0912 کد 2 پایه از 55 میلیون تومان شروع و تا میلیارد ها تومان پایان میابد. اما برای اطلاع دقیق از قیمت سیم کارت خود می توانید از خدمات قیمت گذاری تخصصی رندباز استفاده کنید.

 

احتیاط در خرید و فروش سیم کارت

در طول این مطلب سعی کردیم به تمامی موارد راجع به سیم کارت 0912 کد 2 بپردازیم. اما نکته ای وجود دارد که در خرید و فروش سیم کارت باید به آن توجه کرد. هنگام خرید سیم کارت از منابع غیر رسمی، حتما به اصالت و معتبر بودن فروشنده توجه کنید و در هنگام فروش سیم کارت خود سعی کنید به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده تا در حین انتقال مالکیت وجه خود را دریافت کنید.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1403 | نظرات ()